Friday, May 15, 2009

will i forget it?

last nite crystal asked to wear her new t-shirt. 

mama: mama seldom buy new cloth for Angie, because she can wear your previous cloths. otherwise mama will spend a lot of money. sometimes, mama will buy new cloth for Angie.
crsytal: when i grow up, i will buy new cloth for mei-mei (lil sister).
mama: oh, you are a very nice sister! mama love you!
crsytal: (*thinking a while*) mama, will i forget about it when i grow up? 
mama: my dear, mama will remind you if you want me to. 

this morning, 
crystal: mama, will i forget about buying new cloth for mei-mei when i grow up?
mama: (again) mama will remind you if you want me to.
crystal: *smile* OK! 

7 comments:

mercuryfalling said...

ntar auntie dian ingatin deh hehehe

Gildo Kaldorana said...

Ya, nanti kalau sudah besar musti kasih ingat sama dia, pasti lupa semua yang sekarang bilan.
Suka itu nama Mei-Mei, saya ada satu ipar di Jakarta namanya begitu.
Salam sejahtera dari Barcelona.

Michael, Ryan , Emily's Mommy said...

Kalau dia baca tulisan ini nanti, pasti dia tertawa sendiri , dan terkagum kagum sendiri.. betapa pintarnya dia :)

zee said...

Gimana klo `Crystal jg dibuatkan blog, biar bs nulis sendiri apa yg hrs diingat-ingat pas dia besar nanti....

yenni 'yendoel' said...

ada lho tante zee. tapi isinya masih sebatas hasil karyanya dia, yg dia bikin sendiri atau ditemeni mamanya. ntar kalo dia dah bisa nulis/ngetik sendiri, mau di-encourage untuk nulis sendiri blognya.
di crystal-wonderfulworld.blogspot.com

Y3nn1 said...

Duh, gw tersentuh ama kata2 crystal. Kecil2 dia udah kuatir kalo bakal melupakan janjinya sendiri. Anak yang baik...kakak yang baik :) *hug...hug...sayang crystal*

Natazya said...

huah....

she's even a better big sis than i am

*malu

hehe