Thursday, February 19, 2009

in village

Crystal's teacher asked for outdoor play picture. i don't have new pics lately. so .. here are pictures taken by my mobile.
 
play in the village
S: press here to start 
C: yup
C: turn left to great-grandma's house
S: let me do it
C: aah..great-gm gave a big ampao. better submit to mama.
C: let's go to 3rd-grandpa's house to see a big cow
S: okey!
C: we still will go to village in spring


7 comments:

Yenni said...

main traktor yah itu? Lucunaaa.....

Ninis said...

Hihihi... dialognya apaan sih? :D
Crystal belajar ngomong bahasa Inggris juga yak, biar kalo ketemu Flo nyambung hahaha :))

Gak bisa bayangin kalo Flo & Crystal kopdar wkwkwkwk..

Michael, Ryan , Emily's Mommy said...

Ninis.. coba pake Translate.goggle.com
Di copy paste..bisa ngerti deh..

hehehe aku juga mau terjemahin dulu nih, siapa tahu bisa copy paste hehehe

yossy hamdan said...

Whoaaa, membacanya aja aku sulit...

Hm, pada mau kopdar ya, kok gak ngajak2..hihi

Kevin Lau said...

lucu benar,kecil2 dah ngerti chun tien ya Crystal...

bebek said...

wahhhh mesti terjemahin dulu ya....

Caroline Sutrisno said...

hahaha... jadi klo dapet angpau gede di kasih ke mama yah? tante juga mau lohh... hihihi...